Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χωρίς λόγια και σχόλια……..

24/09/2010

http://www.lamiafm1.gr

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΠΕΡΧΕΙΑΔΑΣ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
ΑΝΤΙΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ!

Έντονα ειναι τα παράπονα από γονείς και μαθητές του Λυκείου της Σπερχειάδας αλλά
και τη δημοτική αρχή για τα υπεραριθμα τμήματα και για τα κοινά μαθήματα που καλούνται
να παρακολουθήσουν οι μαθητές της Β και Γ λυκείου της Τεχνολογικής και Θετικής κατεύθυνσης .

Όπως δήλωσε στον FM-1 ο δήμαρχος Σπερχειάδας Νίκος Τζιβελέκας για να εξοικονομηθουν
καθηγητες αυξανουν τον αριθμο των μαθητων σε καθε τμημα.
«Δυστυχως μεθοδευουν τετοιες καταστασεις διευθυντες σχολειων και παραπληροφορουν
το Δημαρχο γιαυτο και τους καταγγελω απαντα μεσα απο το κεντρικο δελτιο του FM-1
ο προϊστάμενος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Αθανάσιος Μιχελής .

» Έτσι κι αλλιώς τα τμήματα στο συγκεκριμένο σχολείο λειτουργούν με πολύ μικρότερο αριθμό μαθητών από όσο προβλέπεται και ίσως σε κάποιες περιπτώσεις δεν θα έπρεπε να λειτουργούν καθόλου» διευκρίνισε ο κος Μιχελής κάνοντας λόγο για τεχνητές ελλείψεις και παιχνίδια εκπαιδευτικών για να μην μετακινηθούν έστω και αν δεν έχουν διδακτικές ώρες σε ένα σχολείο.

http://www.lamiastar.gr

Συντάχθηκε απο την Ιωάννα Καραγιάννη    Πέμπτη, 23 Σεπτέμβριος 2010

Λύση είναι να γίνει συνδιδασκαλία.

Με μικρές υποχωρήσεις που μπορεί να γίνουν εκατέρωθεν και με γνώμονα το κοινό συμφέρον,
και όχι το ατομικό, λύση μπορεί να δοθεί για τα Λύκεια της Σπερχειάδας και Μακρακώμης και
όχι μόνο βέβαια για τη δυτική Φθιώτιδα, αλλά και για τις άλλες περιοχές, αφού παντού τα ίδια
συμβαίνουν. Για παράδειγμα στη Β΄τάξη Λυκείου Σπερχειάδας οι μαθητές είναι 28 και χωρίζονται
βάσει της κατεύθυνσης που θέλουν να πάρουν σε δεκατρείς στην θεωρητική, πέντε στην θετική και
δέκα στην τεχνολογική. Στις κατευθύνσεις της θετικής και τεχνολογικής τα μαθήματα,
μαθηματικά και φυσική είναι τα ίδια και οι μαθητές εξετάζονται στα ίδια θέματα και αντί
να λειτουργούν ενιαία με σύνολο 15 μαθητών, έχουν δημιουργηθεί δύο τμήματα με αποτέλεσμα
να απαιτούνται επιπλέον ώρες για την διδασκαλία αυτών των μαθημάτων.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις υπόλοιπες τάξεις και στα υπόλοιπα λύκεια.
Σήμερα ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Ηλίας Αργυρόπουλος τονίζει, πως δεν είναι δυνατό
για ζητήματα που είναι ήδη προγραμματισμένα να απαιτούνται αλλαγές που μάλιστα όχι μόνο
δεν χρειάζονται, αλλά θα κοστίσουν διπλά.

No comments yet

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: